Δύο αρδευτικά έργα παρέδωσε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Π. Νίκας σε ισάριθμους δήμους της Κορινθίας (video-φώτο)
Ένα σημαντικό αρδρευτικό έργο εγκαινίασε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας στο Βέλο Κορινθίας.Οι τοπικοί φορείς και οι αντιδήμαρχοι τον ευχαρίστησαν και ζήτησαν να συμβάλουν όλοι...
